Waarom een promotievideo?

In de meeste gevallen gaat een promotievideo niet over jou. Een promotievideo gaat over jouw klant! De klant wil een oplossing voor zijn probleem of vraagstuk en zoekt iemand die hem daarbij kan helpen. Probeer dus niet te vervallen in het verfilmen van eigen ego maar blijf kijken wat relevant is voor de klant. Kruip in de huid van de klant en stel je voor wat de klant graag opgelost ziet.

CASE ‘VIPERTY’
Voor Viperty bleef het lastig uitleggen in weinig woorden wat Viperty kan betekenen voor bedrijven.
Een on-demand consultant wat is dat nou precies en wanneer kun je die inschakelen?

CONCEPT
Wij creërden een karakter voor Viperty zodat er een nieuw soort collega ontstaat. Deze collega kun je raadplegen wanneer je wilt. En wat nog fijner is, je kunt hem ook wegswipen wanneer je wilt. Zo ondersteund Viperty je echt alleen wanneer het nodig is. Je roept hem op als je te veel werk op je bord hebt en de dagen aan je voorbij vliegen. Je roept hem op als je expertise nodig hebt op een vlak waar je zelf niet alles van weet. En je roept hem op als je tijdelijk een extra werknemer nodig hebt. Nooit meer slapeloze nachten!

RESULTAAT
Een promotiefilm voor Viperty wat in minder dan 2 minuten weergeeft waar Viperty je mee kan helpen!

Hoe ziet een opnamedag er nou eigenlijk uit?
Nou zo…. gestructureerde chaos 😉

Onze klant aan het woord.
“ Het is ons nooit eerder gelukt om de essentie van ons werk duidelijk te maken. Op de een of andere manier schoten woorden altijd tekort. Voor een startup als Viperty enorm belangrijk. Natascha en haar team wist die essentie te vangen in beelden op een unieke manier. Die daadwerkelijk meer zeggen dan 1000 woorden. Het aantal websitebezoekers dat klant bij ons wordt is sindsdien met 50 procent gestegen.”

Jos van Capelleveen – Directeur Viperty BV

Onze rol in dit project.

  • concept

  • script

  • productie

  • lokatie

  • acteur

  • regie

  • camera

  • geluid

  • licht

  • visagie

  • muziek

  • montage